- Katılım
- 7 Eki 2019
- Mesajlar
- 1,161
- Aldığı beğeni
- 23
- Puanları
- 38
- Konum
- Fransa
- Web sitesi
- www.belalim.net
Reklamverenler, önümüzdeki haftalarda Akıllı Teklif'te dönüşüm değerlerini ayarlayabilir.
"Bu, işletmelerin sezgisel/kurumsal bilgilerini daha doğru bir şekilde optimize etmek için makine öğrenimine dahil etmelerini sağlar."
Konum, cihaz ve hedef kitle gibi özelliklere göre dönüşüm değerlerini ayarlayabilirsiniz. Google Ads Ürün Müdürü Stephen Chang bir duyuruda , bu özelliklere bir kural uygulayarak dönüşüm değerlerini işletme sonuçlarınızla daha uyumlu olacak şekilde ayarlayabilirsiniz.
Bu eklenen özellik, işletmelerin, Google Ads'deki dönüşüm oranlarını iyileştirmek için sektörlerinde neyin işe yaradığına ilişkin temel bilgilerini kullanabilecekleri anlamına gelir. Örneğin, reklamverenler belirli kitlelerin veya belirli konumlardaki kişilerin dönüşüm sağlama olasılığının daha yüksek olduğunu biliyorsa, seçilen grubun dönüşüm değerini iki ile çarpacak bir kural belirleyebilirler.
"Bu kurallar, tekliflerinizi gerçek zamanlı olarak optimize etmek için Dönüşüm değerini en üst düzeye çıkarma ve Hedef ROAS tarafından da kullanılacaktır. Dönüşüm değeri kuralları önümüzdeki birkaç hafta içinde Arama, Alışveriş ve Görüntülü Reklam Ağı'nda Akıllı Teklif için kullanılabilecek" diye yazdı Chang.
Kaynak: Google
Neden önemsiyoruz. Bu harika bir özellik ilavesi. Bunu seviyorum çünkü işletmelerin sezgisel/kurumsal bilgilerini daha doğru bir şekilde optimize etmek için makine öğrenimine dahil etmelerini sağlıyor," tweetini attı Righteous Marketing'de PPC uzmanı olan Robert Brady . Bunun akıllı teklifte mevcut olması, reklamverenlerin kampanyaları kendi iş hedeflerine göre ayarlamasına ve kampanyalar gerçek zamanlı olarak (satışlar, etkinlikler veya benzerleri için) gerçekleştikçe ayarlama yapmasına da olanak tanır.
"Bu, işletmelerin sezgisel/kurumsal bilgilerini daha doğru bir şekilde optimize etmek için makine öğrenimine dahil etmelerini sağlar."
Konum, cihaz ve hedef kitle gibi özelliklere göre dönüşüm değerlerini ayarlayabilirsiniz. Google Ads Ürün Müdürü Stephen Chang bir duyuruda , bu özelliklere bir kural uygulayarak dönüşüm değerlerini işletme sonuçlarınızla daha uyumlu olacak şekilde ayarlayabilirsiniz.
Bu eklenen özellik, işletmelerin, Google Ads'deki dönüşüm oranlarını iyileştirmek için sektörlerinde neyin işe yaradığına ilişkin temel bilgilerini kullanabilecekleri anlamına gelir. Örneğin, reklamverenler belirli kitlelerin veya belirli konumlardaki kişilerin dönüşüm sağlama olasılığının daha yüksek olduğunu biliyorsa, seçilen grubun dönüşüm değerini iki ile çarpacak bir kural belirleyebilirler.
"Bu kurallar, tekliflerinizi gerçek zamanlı olarak optimize etmek için Dönüşüm değerini en üst düzeye çıkarma ve Hedef ROAS tarafından da kullanılacaktır. Dönüşüm değeri kuralları önümüzdeki birkaç hafta içinde Arama, Alışveriş ve Görüntülü Reklam Ağı'nda Akıllı Teklif için kullanılabilecek" diye yazdı Chang.
Kaynak: Google
Neden önemsiyoruz. Bu harika bir özellik ilavesi. Bunu seviyorum çünkü işletmelerin sezgisel/kurumsal bilgilerini daha doğru bir şekilde optimize etmek için makine öğrenimine dahil etmelerini sağlıyor," tweetini attı Righteous Marketing'de PPC uzmanı olan Robert Brady . Bunun akıllı teklifte mevcut olması, reklamverenlerin kampanyaları kendi iş hedeflerine göre ayarlamasına ve kampanyalar gerçek zamanlı olarak (satışlar, etkinlikler veya benzerleri için) gerçekleştikçe ayarlama yapmasına da olanak tanır.